Reklamace a vrácení zboží

alt text

Reklamační formulář

Potřebujete reklamovat Váš spotřebič Dyson? Popište nám závadu a vyplňte několik informací o Vás, odešlete jej k nám do servisního centra a naši technici se o vše postarají.

i

Reklamační formulář je určený pro zákazníky z České republiky a ze Slovenska.

Reklamace zboží

Jaké jsou podmínky pro uplatnění reklamace?

  • V případě, že se na zakoupeném zboží vyskytla v průběhu záruční doby činící 24 měsíců od data převzetí zboží vada, která nebyla způsobena nevhodným používáním, ale vadou konkrétního zboží, máte právo na řádnou reklamaci zboží v této záruční lhůtě. Tímto vzniká povinnost uplatnit reklamaci u prodávajícího, a to bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiníte-li tak písemně nebo elektronicky, měli byste řádně uvést své kontaktní údaje a přesný popis závady. Detailní podmínky uplatnění reklamace podléhají VOP zveřejněným na www.dyson.cz.
  •  Pro registraci reklamace je možné využít jeden z následujících způsobů:
  1. vyplnění online formuláře pro registraci reklamace na této stránce,
  2. osobní předání reklamovaného zboží přímo v servisním středisku Dyson, Plumlovská 481/200, Prostějov, 796 04.
  • Pro vyplnění reklamačního formuláře budete potřebovat číslo objednávky a e-mailovou adresu, na kterou byla objednávka uskutečněna.
  • Jakmile zadáte potvrdíte zadané informace, zobrazí se položky z dané objednávky. Vyberte konkrétní položku/y k reklamaci z Vaší objednávky, popište důvod reklamace a potvrďte Vaše kontaktní údaje. Odešlete registraci k reklamaci kliknutím na zelené tlačítko.
  • Následně Vás budou kontaktovat pracovníci servisního střediska Dyson a dohodnou s Vámi svoz reklamovaného zboží a připraví návrh možného řešení reklamace. V případě reklamace zboží zakoupeného v rámci podnikatelské činnosti (s uvedením IČ) hradí náklady se zasláním zboží k reklamaci kupující.
  • Posledním krokem bude důkladné zabalení zboží k přepravě (dle domluvy se servisním střediskem Dyson).

 

Odesílání...