Reklamace zboží
Reklamační formulář
Potřebujete reklamovat Váš spotřebič Dyson? Popište nám závadu a vyplňte několik informací o Vás, odešlete jej k nám do servisního centra a naši technici se o vše postarají.
Reklamace zboží
Jaké jsou podmínky pro uplatnění reklamace?
- V případě, že se na zakoupeném zboží vyskytla v průběhu záruční doby činící 24 měsíců od data převzetí zboží vada, která nebyla způsobena nevhodným používáním, ale vadou konkrétního zboží, máte právo na řádnou reklamaci zboží v této záruční lhůtě. Tímto vzniká povinnost uplatnit reklamaci u prodávajícího, a to bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiníte-li tak písemně nebo elektronicky, měli byste řádně uvést své kontaktní údaje a přesný popis závady.
- Pro registraci reklamace je možné využít jeden z následujících způsobů:
- vyplnění online formuláře pro registraci reklamace na této stránce,
- osobní předání reklamovaného zboží přímo v Servisním středisku Dyson, Plumlovská 481/200, Prostějov, 796 04.
- Pro vyplnění reklamačního formuláře budete potřebovat číslo objednávky a e-mailovou adresu, na kterou byla objednávka uskutečněna.
- Jakmile zadáte potvrdíte zadané informace, zobrazí se položky z dané objednávky. Vyberte konkrétní položku/y k reklamaci z Vaší objednávky, popište důvod reklamace a potvrďte Vaše kontaktní údaje. Odešlete registraci k reklamaci kliknutím na zelené tlačítko.
- Následně Vás budou kontaktovat pracovníci Servisního střediska Dyson a dohodnou s Vámi svoz reklamovaného zboží a připraví návrh možného řešení reklamace. V případě reklamace zboží zakoupeného v rámci podnikatelské činnosti (s uvedením IČ) hradí náklady se zasláním zboží k reklamaci kupující.
- Posledním krokem bude důkladné zabalení zboží k přepravě (dle domluvy se Servisním střediskem Dyson).
- Reklamační formulář na těchto webových stránkách neslouží pro reklamaci zboží zakoupeného na www.dyson.cz.
- Pakliže reklamujete zboží zakoupené na www.dyson.cz, obraťte se, prosím, na prodejce prostřednictvím kontaktních údajů v sekci www.dyson.cz/podpora/kontakt. Na této stránce se skrze Whatsapp nebo živý chat domluvíte se zákaznickou podporou společnosti Dyson na průběhu reklamace.