header image

Reklamace a vrácení zboží

Reklamace a vrácení zboží

Jaké jsou podmínky pro uplatnění reklamace?

  • V případě, že se na zakoupeném zboží vyskytla v průběhu záruční doby činící 24 měsíců/12 měsíců od data převzetí zboží vada, která nebyla způsobena nevhodným používáním, ale vadou konkrétního zboží, máte právo na řádnou reklamaci zboží v této záruční lhůtě. Tímto vzniká povinnost uplatnit reklamaci u prodávajícího, a to bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiníte-li tak písemně nebo elektronicky, měli byste řádně uvést své kontaktní údaje a přesný popis závady. Detailní podmínky uplatnění reklamace podléhají VOP zveřejněným na www.dyson.cz.
  •  Pro registraci reklamace je možné využít jeden z následujících způsobů:
  1. vyplnění online formuláře pro registraci reklamace na této stránce,
  2. osobní předání reklamovaného zboží přímo v servisním středisku Dyson, Plumlovská 481/200, Prostějov, 796 04.
  • Pro vyplnění reklamačního formuláře budete potřebovat číslo objednávky a e-mailovou adresu, na kterou byla objednávka uskutečněna.
  • Jakmile zadáte potvrdíte zadané informace, zobrazí se položky z dané objednávky. Vyberte konkrétní položku/y k reklamaci z Vaší objednávky, popište důvod reklamace a potvrďte Vaše kontaktní údaje. Odešlete registraci k reklamaci kliknutím na zelené tlačítko.
  • Následně Vás budou kontaktovat pracovníci servisního střediska Dyson a dohodnou s Vámi svoz reklamovaného zboží a připraví návrh možného řešení reklamace. V případě reklamace zboží zakoupeného v rámci podnikatelské činnosti (s uvedením IČ) hradí náklady se zasláním zboží k reklamaci kupující.
  • Posledním krokem bude důkladné zabalení zboží k přepravě (dle domluvy se servisním střediskem Dyson).

Jaké jsou podmínky pro vrácení zboží?

  • Dle plného znění platných VOP, bod 5 Odstoupení od kupní smlouvy, uveřejněných na www.dyson.cz, je možné odstoupit od kupní smlouvy (vrátit zakoupené zboží) do 30 dnů od jeho převzetí, pokud byla kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (eshop).
  • Lhůta 30 dní se nevztahuje na: splátkový prodej; nákup podnikatele, jenž při nákupu uvádí své identifikační číslo; nákup v rámci podnikatelské/obchodní činnosti; nákup zboží v Pop-up store Dyson.
  • V rámci 30denní lhůty (14denní v případě nákupu formou spotřebitelského úvěru) je kupující oprávněn si zboží prohlédnout a vyzkoušet. Toto vyzkoušení by však mělo sloužit pouze k nezbytnému seznámení se s funkcemi a vlastnostmi zboží, a to pouze v takovém rozsahu, jako když si jej zkouší při koupi v kamenném obchodě. V opačném případě by šlo o používání zboží, při kterém by se snižovala hodnota zboží. O toto opotřebení v důsledku používání zboží je prodávající oprávněn snížit kupní cenu.
  • Pro uplatnění 30denní lhůty pro vrácení zboží je nutné vyplnit formulář výše a zaslat vracené zboží na servisní středisko Dyson.
  • Vyplnění úvodního formuláře vyberte položku/y k vrácení, zadejte číslo účtu, na které budete chtít vrátit částku a potvrďte Vaše kontaktní údaje. Odešlete registraci k vrácení zboží potvrzením zeleným tlačítkem.
  • Nyní zboží pečlivě zabalte dle pokynů v potvrzujícím emailu a kompletní odešlete na adresu servisního střediska Dyson: Solight Holding, Plumlovská 481/200, 79604 Prostějov.
  • Po přijetí zboží servisním střediskem Dyson zkontrolujeme úplnost a stav vraceného zboží a nejpozději do 30 dnů od doručení odešleme platbu na Vámi zadaný bankovní účet.


Kontaktujte nás

Zavolejte nám:

+420 491 512 060

Servisní středisko:

+420 491 512 080


Napište nám:

info@mujdyson.cz

dysonpodpora@solight.cz

dysonservis@solight.cz


Distributor Dyson pro ČR a SR

Solight Holding, s.r.o., Na Brně 1972, Hradec Králové 500 06

Servisní středisko pro ČR a SR

Solight Holding, s.r.o., Plumlovská 481/200, Prostějov, 796 04